21 Mart 2014 Cuma

Twitter'a Nasıl Girerim?

Arkadaşlar herkesin bildiği gibi ülkemizde twitter kapatıldı/yasaklandı. Bu bir ülkenin demokresisinin zedelenmesi demektir ve insanların özgürlüğünün kısıtlanmasıdır. Ancak ben siyasi bir görüş ortaya koymadan size koyulan bu engelleri aşıp nasıl daha özgür olacağınızı öğretmek istiyorum. DNS ayarlarını değiştirmek gibi şeyler var ancak bilgisayardan yada programlamadan fazla anlamıyorum diyorsanız bilgisayarınıza Hotspot Shield kurun. Hotspot Shield'i BURAYA tıklayarak indirip kurabilirsiniz. Eğer bir Android yada İphone kullanıcısı iseniz Google Play'de DNS ayarlarını değiştiren uygulamalar mevcut. Ben size "SurfEasy VPN for Android" uygulamasını öneriyorum gayet hızlı ve hiçbir sıkıntı yaşamıyorum. Haydi sen de TWİTTER'a gir!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder